T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
İSTANBUL / BAYRAMPAŞA - Nuri Örs Ortaokulu

BAYRAMPAŞA NURİ ÖRS ORTAOKULU 2023/2024 YILI SERVİS ÇALIŞTIRMA İŞİ HİZMET ALIMI İLANI

 

BAYRAMPAŞA NURİ ÖRS  ORTAOKULU 2023/2024 YILI SERVİS ÇALIŞTIRMA İŞİ

HİZMET ALIMI İLANI

 

        Bayrampaşa Nuri Örs Ortaokulu öğrencilerinin  ikametgâh adreslerinden okula taşıma hizmet alımı 25/10/2017 tarih ve 30221 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanan MEB Okul Servis Araçları Yönetmeliği’nin 8’inci maddesine ve 30/05/2018 tarih ve 79523799-20-E.10581842 sayılı MEB onaylı Okul Servis Araçlarının Çalıştırılmasına İlişkin Usul ve Esasları” doğrultusunda yapılacaktır.

 

YAPILACAK İŞİN:

Adresi                           : Nuri Örs Ortaokulu. Yıldırım Mah. Bayrak sokak NO:2                                                     Bayrampaşa İstanbul

Telefon ve Faks No     : Tel: 0212 5374608  Faks: 0212 6093550

e-Mail Adresi               : 733434@meb.k12.tr

İhale Dökümanlarının Yayınlanacağı İnternet Adresi: www.nuriorsortaokulu.meb.k12.tr

Niteliği, Türü, Miktarı: 2023/2024 Eğitim Öğretim Yılı boyunca öğrencilerin ikamet adreslerinden alınarak taşıma merkezi olan okulumuza taşıma işi. İşin ayrıntısı okulu müdürlüğünden temin edeceğiniz TİP ŞARTNAME’de belirtilmiştir. Tip şartname Okul müdürlüğünden temin edilir.

İşin Yapılacağı Yer     : Öğrencilerin ikamet ettiği yerler ile okulumuz arası

İşin Süresi                    : 2023/2024 Eğitim Öğretim Yılı (1Yıl) İşe başlama tarihi 11 Eylül 2023

işin bitiş tarihi 14 Haziran 2024

İhalenin Yapılacağı Yer       : Nuri Örs Ortaokulu. Yıldırım Mah. Bayrak sokak NO:2                                                                                         Bayrampaşa İstanbul

Servis Sayısı: 2023/2024 eğitim öğretim yılı için servisten yararlanacak öğrenci sayısına göre değişkenlik arz edecektir. (2022 /2023 eğitim öğretim yılında 2 adet öğrenci servisi kullanılmıştır.)

  İhalenin tarihi            : 17 /08/2023 Perşembe günü Saat: 14:00

 

İSTEKLİLERDEN İSTENEN BELGELER:

*Vergi Levhası

*Başvuru sahibi Tüzel veya Gerçek Kişilere ait tebligat adresi/telefon/faks/e-mail bayanı.

*Gerçek kişi olması hâlinde servis çalıştırılması işinin yapıldığı yıl içinde alınmış ticaret ve / veya sanayi odası veya meslek odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

*Tüzel kişi olması hâlinde mevzuatı gereği tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğu ticaret ve /veya sanayi odasından servis çalıştırılması işine ilişkin ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge,

*Taşımayı gerçekleştireceği taşıtların gerçek kişilerde gerçek kişiler adına, tüzel kişilikler de üçte birinin tüzel kişilik adına tescilli olduğuna ilişkin belgeler,

*Taşıma yapacağı araçların ruhsat fotokopileri ve araç muayene raporu.

 

*Tahdit ve/veya tahsis uygulanan illerde tahditli/tahsisli araç plaka belgeleri, diğer illerde ise Okul Servis Araçları Yönetmeliğinde belirtilen şartlara uygun ve gerekli izin belgeleri,

*Taşımacının servis ve yolcu taşımacılığını gösterir NACE kodlu faaliyet belgesi.

 

Araçlar İçin İstenilecek Evraklar:

--  İlgili büyükşehir belediyesinden/belediyeden alınmış, okul servis aracı güzergah kullanım izin belgesi,

-- Servis taşımacılığı kartı,

-- Servis taşımacılığı yetki belgesi,

-- Taşıma yapacağı araçların ruhsat fotokopileri,

-- Taşıma yapacağı araçların muayene raporları,

-- Taşıma yapacağı araçların, 13/10/1983 tarihli ve 2918 sayılı Karayolları Trafik Kanunu'nun öngördüğü karayolları motorlu araçlar zorunlu mali sorumluluk sigortası poliçeleri,

-- Taşıma yapacağı araçların, öğrenci servis araçları koltuk ferdi kaza sigorta zeyilnameleri.

 

Şoförler İçin İstenilecek Evraklar:

-- Toplu taşıma aracı kullanım belgesi (kartı),

-- Kimlik fotokopisi,

-- Sürücü belgesi (D sınıfı sürücü belgesi için en az beş yıllık, D1 sınıfı sürücü belgesi için en az yedi yıllık sürücü belgesi)

-- Mesleki yeterlilik belgesi,

-- İkametgah belgesi,

-- Okul servis şoförlüğüne uygun olduğuna dair aile hekiminden veya ilgili sağlık sunucusundan alacağı okul servis şoförlüğü yapabileceğine ilişkin sağlık raporu,

-- Şoförlerin yetkili kuruluşlardan aldığı psikoteknik raporu,

-- 100 ceza puanı sorgulaması (e - devlet çıktısı)

-- Adli sicil kayıt belgesi,

-- Şoförlerin varsa İl/İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünce düzenlenen eğitim sonunda almış oldukları sertifika, kurs bitime belgesi, katılım belgesi.

Rehber Personel İçin İstenilecek Evraklar:

-- Kimlik fotokopisi,

-- Adli sicil kayıt belgesi,

-- İkametgah belgesi,

-- Rehber personelin, okul servis rehber personeli olmaya uygun olduğuna dair aile hekimliğinden veya ilgili sağlık sunucusundan aldığı rapor,

       -- Rehber personelin varsa İl/İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünce düzenlenen eğitim sonunda almış oldukları sertifika, kurs bitime belgesi, katılım belgesi.

 

EVRAKLARIN KOMİSYONA TESLİMİ:

  • İstekliler ilanda belirtilen saate kadar servis taşıma işi için istenen evraklarını komisyona tutanakla teslim eder.
  • Taşımayıcıyı Tespit Komisyonu’na verilen dosyalar herhangi bir sebepten geri alınamaz.
  • İstekliler 17 /08/2023 Perşembe günü Saat: 12:00’a kadar servis taşıma işi için istenen evrakları komisyona tutanakla teslim edecektir.

 

OKUL SERVİS ARACI OLARAK ÇALIŞTIRILACAKLARININ TESPİTİ:

MADDE 8-(1)  İlanda belirtilen dosyaların açılma saati gelince, komisyon isteklilerin belgelerini inceleyerek eksik belge nedeniyle değerlendirmeye alınmayacakları tespit eder. Bu işlemler, istekliler önünde bir tutanakla tespit edilir. Tutanaktan sonra, okul servisi taşıma işine katılamayacak olanlar salondan çıkartılır.

(2)  Komisyon karar verirken; isteklilerin araç yaşı, özmal durumları, okulun bulunduğu il/ilçe sınırları içerisinde gerçek kişilerde ikametgâhının, tüzel kişiliklerde ise şubesi ve/veya merkezinin bulunması, aynı okulda daha önce servis taşıma işi yapıp yapmadığı ve servis taşıma işine başladığı tarihi dikkate alır. Belirtilen kriterlere göre yaptığı değerlendirme sonucunda uygun bulduğu istekliye okul servis taşıma işini yaptırmaya karar verir.

(3)İsteklilerin itirazda bulunması veya yeni açılan okullarda servis taşıma işinin ilk defa yapılacak olması halinde EK-3’deki kriterlere uygun puanlama yapılarak karar verilir.

(4) Okul servisi çalıştırma sözleşmeleri en az bir eğitim öğretim dönemi, azami ise üç eğitim öğretim dönemini kapsayacak şekilde yapılabilir.

(5)  Taşımacıyı tespit komisyonu tarafından alınan komisyon kararları mahalli mülki idare amirlerince 5 iş günü içinde onaylanır veya iptal edilir.

(6) Kesinleşen komisyon kararı, mahalli mülki idare amirlerinin komisyon kararını onayladığı günden itibaren en geç 5 iş günü içinde, taşımacıya veya vekiline, 11/2/1959 tarihli ve 7201 sayılı Tebligat Kanunu hükümlerince bildirilir. İstekli, kararın tebliği tarihinden itibaren 10 gün içerisinde sözleşmeyi imzalamakla yükümlüdür.

(7) Okul servisi çalıştırılması işine katılan olmadığı, isteklilerin belgelerinin uygun görülmediği veya isteklinin sözleşmeyi imzalamaması hâlinde yeniden aynı usulle okul servisi çalıştırılması işine çıkılır.

 

 

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 03.08.2023 - Güncelleme: 03.08.2023 13:30 - Görüntülenme: 349
  Beğen | 0  kişi beğendi